poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Haul zakupowy

Na przestrzeni ostatnich tygodni w ramach współpracy otrzymałam dość sporo rzeczy ze sklepu Sammydress. Oczywiście sama zdecydowałam o tym co trafi w moje ręce. Ich asortyment jest bardzo różnorodny, więc trudno mi było skupić się tylko na jednym dziale. Tak też po przejrzeniu wszystkiego ostatecznie wybrałam zarówno ubrania jak i inne drobiazgi.

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia rzeczy, które trafiły w moje ręce.

 krótka bluzka - TUTAJ CENA

kombinezon - TUTAJ CENA

bluza bejsbolówka z kapturem - TUTAJ CENA

bluza - TUTAJ SKLEP

torebka - TUTAJ CENA

torebka -TUTAJ SKLEP

Dla synka wybrałam dwie czapki. Dość często je zakłada, więc już zdążyły się przydać.
czarna czapka - TUTAJ CENA
szara czapka - TUTAJ SKLEP

pasek - TUTAJ CENA

kosmetyczka - TUTAJ SKLEP

kosmetyczka - TUTAJ CENA

kosmetyczka - TUTAJ CENA

Do kuchni również znalazłam coś przydatnego. Są to silikonowe rękawy cukiernicze wraz z różnymi końcówkami, które mogą posłużyć m.in. do dekoracji ciast oraz otwieracz do słoików.
 silikonowe rękawy cukiernicze wraz z końcówkami - TUTAJ CENA
otwieracz do słoików - TUTAJ SKLEP

Skusiłam się również na piżamy, zarówno takie cieplejsze jak i krótsze, bardziej kobiece. Na te drugie jeszcze czekam, więc dopiero w późniejszym czasie dodam ich zdjęcie.
 długie piżamy - TUTAJ SKLEP

 koszula - TUTAJ SKLEP


koszula - TUTAJ CENA

bluzka - TUTAJ CENA

Niektóre z tych rzeczy zostały już wyprzedane, dlatego nie wszystkie linki odsyłają bezpośrednio do danego produktu, tylko ogólnie do sklepu. Spodobało się Wam coś ze zdjęć? 

53 komentarze:

  1. bardzo ładne nowości! najbardziej podobają mi się bejsbolówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze rozejrzeć się za nową kosmetyczką w typie kuferka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne rzeczy :) krótka bluzka i ta druga torebka wpadły mi w oko :) i ta koszula w paski biało czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne torebki. Taką w paski sama chciałabym sobie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga torebka szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki i koszule rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne rzeczy :) Śliczny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon jest świetny! I ta mniejsza torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Szara bluzeczka i piżamka są boskie! <3
    A torbę w paski zamówiłam ostatnio w Aliexpreess, identyczną... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful! Love the clothing and those cute bags.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kombinezon świetny, torebki też super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te torebki fajne, kombinezon też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta niebieska koszula jest śliczna <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne te reczy, w głowie utkwiłą mi prześliczna bluzeczka - ta pierwsza :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybralaś na prawdę fajne rzeczy mnie się najbardziej podoba ten krótki top i kombinezon, zupełnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo wspaniałości :) 8,88 klik bluzeczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile cudowności :) Torba w paski jest przepiękna <3 I ten kombinezon jest uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza bluzeczka skradła moje serce. ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. BLUZY bardzo mi się podobają na - JESIEŃ przydałaby mi się taka choć jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne nowości, ciekawe bluzki i torebka...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, sporo tego :) pierwszy top najbardziej mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rzeczy! Zakupy udane:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza bluzka i koszule w paski bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała pierwsza bluzka i ta ostatnia z koronkowymi elementami. I bardzo podobają mi się torebki :)
    Poklikane, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza bluzeczka i druga torebka są bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna jest ta niebieska koszula <3
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe łupy poczyniłaś :) a te rzęsy na kołnierzyku wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kombinezon, top - rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta szaro-różowa pidżamka skradła mi serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nad tym topem się zastanawiałam, ale ostatecznie zrezygnowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie torebki są bardzo w moim guście! I ta błękitna koszula z rzęsami na kołnierzyku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka i torba bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszule bardzo mi się podobają tak samo jak i kombinezon! świetny haul :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne ciuszki :D Większość z nich mi się spodobała :D
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale fajne perełki złowiłaś. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne rzeczy wybrałaś :) bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kombinezon pięknie na Tobie leży. Wyglądasz świetnie. Mi najbardziej spodobała się szara bluzka z kokardą z tyłu z sammydress :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)